summer

halloj!!! har inte skrivit på ett tag så slänger in ett inlägg. under senaste tiden har jag varit i kroatien i 12dagar,sjukt jävla bäst. när jag kom hem träffade jag emelie direkt,vi badade med härliga killar och jag sov där. nån dag efter åkte jag till Köping med ninell och jag sov hos ninell,hade super mysigt. kom in på gymnasiumet & fick veta att det ej kommer att läggas ner. sen har jag varit med mina fina vänner,hämtat moppen från lagning och lämnade in den dagen efter:):) jag har varit i Västerås å träffat fina tjejer med ninell,varit på 50tals bröllop som va asfint å rörande:') åkte till Lindesberg igår med Moa å va med mooa,alida,svullo,oscar och massa mer. sov hos svullo och idag var vi med mooa,fabbe å oscar typ. fått nya vänner å haft riktigt kul,blir en jävla bra vecka detta också! ska till harka med issa igen,underbart! nu blev detta långt,hejdå❤