bilderna är helt random,fin lista:)

Jag har insett att min senaste kyss - var med någon jag saknar
Jag lyssnar på - cody simpson just nu
Jag pratar - hela tiden;)
Jag tycker om - dig
Min bästa vän är - moa,ninell,julia,gustav typ. vet fan ej:))
Min första riktiga kyss - var la wierd
Jag avskyr när folk frågar - sånt som är så jävla uppenbart
Kärleken är - jobbigt
Du gillar att - sjunga
Jag kommer alltid att - vara mig själv okejjjj
Jag är hemligt förälskad i - justin bieber,woops inte hemligt längre:P
Sist jag grät var - inatt haha
Min mobiltelefon är - vit,fast svart egentligen
När jag vaknar på morgonen - kollar jag alltid min mobil
Innan jag går och lägger mig - sätter jag på musik
Just nu tänker jag på - allt möjligt
Bebisar är - sötaste ju
Idag har jag - sovit,dömt,varit med tova,snackat med gustav & tova,ätit MASSA onyttigt
I kväll ska jag - fortsätta snacka med tovis
I morgon kommer jag - vara med tova antagligen
Jag vill verkligen - spola tillbaka tiden a little bit
 
 
 
SKULLE
---
1. Skulle du vilja vara längre? - nää
2. Skulle du vilja väga mer? - absolut ej
3. Skulle du vilja ha sex med en kändis? - bangar ju inte på justin direkt:)
4. Skulle du dricka dig full nu? - ge mig vodkan,spriten,ölen,cidern,vin,ge mig allt så kör vi?
 


KAN
---
1. Kan du vifta på öronen? -  näe
2. Kan du slicka dig på näsan? - nej
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - si
4. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? -  jadå,men de skulle va jävligt jobbigt
5. Kan du vara på en fest utan att dricka? - japp,men inte lika kul kanske:))
6. Kan dina vänner lita på dig? - ajaj kapten,jajamensan
7. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - ja om ett tag när jag e nöjd
 


ANTINGEN ELLER
---
9. Pierca tungan eller näsan? -  TUNGAN LÄTT!!! 
10. Vara seriös eller rolig? - rolig,vem fan vill va stoneface??
11. Brinna upp eller drunkna? - usch inget
12. Umgås med dina fiender eller föräldrar? - beror på:P 
 


SVARA ÄRLIGT
---
1. Tycker du om någon just nu? - ingen speciell,nej
2. Sol eller måne? - sol
3. Vinter eller höst? - höst,eller nej inte fan vet ja
4. Soligt eller regnigt? - soligt
 


OM MIG
---
1. Hur mycket är klocka just nu? -  00.36.16 exakt
2. Fullständigt namn? -  tova löfgren
3. Vart vill du bo? - USA
4. Hur många barn vill du ha? - 2 
5. Vill du gifta dig? - japp!!
6. Är du kär? - nej!
7. Favoritårstid? - sommar
 


HAR DU UNDER DE SENASTE 24 TIMMARNA
---
1. Kysst någon? - nej
2. Blivit kramad? - ja
3. Känt dig fånig? - nja
4. Saknat någon? - hela tiden
5. Ljugit? - asså vet fan inte
 
 
SENASTE
1. Kompisen du träffade: gustav,fast är med tova nu
2. Personen du pratade I telefon med: 
mamma tror jag
3. Du fick SMS av:
 becca
4. Du kramade: min syster tror ja

IDAG
5. Kläder:
 mjukisbyxor & tjocktröja
6. Bättre än igår: 
jaaaaaa lätt

IMORGON
7. Är det
: måndag,fast när jag vaknar söndag
8. Planer:
 tar söndagen & då ska jag vara med tova antagligen. kanske bio:D:D:D
9. Något tråkigt som händer imorgon: 
nejje
 


FAVORIT
10. Nummer: 
11,15
11. Färg: 
rosa,grå,gul 
12. Årstid: 
sommar
13. Saknar du någon?: 
mm hela tiden
14. Humör för tillfället?: 
de va bättre förr:)
 


FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: 
pratade i telefon med mamma
16. Vad åt du sist?: 
chips,godis,choklad,vindruvor,banan
17. Vad irriterar du dig på?: 
folk som tror dom vet allt & såna som bara klagar
18. Tror du på distansförållanden?:
 njaaaa inte om de är flera mil
19. Vem tänker du på just nu?:
 justin
20. Tror du att personen tänker på dig med?:
 absolut ej
21. Vart reste du sist?: 
arboga:P
22. Vad gjorde du igår kväll?:
 va med najs folk dd??
23. Liknar du din mamma eller pappa?:
 näe inte enligt mig
24. Ler du ofta
?: typ hela tiden
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: 
kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: 
japp
27. I vems säng sov du i igår natt?: 
moas
28. Vilken färg har din tröja?: 
svart
 


SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: 
dom kan la inte ta slut? eller skitsamma
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?
: ja
31. Gråter du
 när du skadar dig?: om de gör ont

GLÄDJE
32. Är du en glad person?: 
ja
33. Vad gör dig glad?: 
mina vänner,familjen,justin & musik
34. Önskar du att du var lyckligare?: 
ja
35. Är lycka överskattat?: 
vet ej
36. Kan musik göra dig glad?: 
hela jävla tiden
 


KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?:
 ja,bästa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: 
men ja
39. Har du en flick/pojkvän?:
 nejnejnej
40. Är du nöjd med det?:
 nej
41. Är du kär?: 
inte i nån som inte är känd

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: 
hahah behöver jag ens nämna namnet??
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: 
hah säkert
44. Är du en mobbare?:
 nä
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?:
 men ja
46. Har du blivit sviken någon gång?: 
tyvärr

SKOLAN
47. Gillar du skolan?:
 jodå nu är de fan rätt najs
48. Favoritämne?: 
foto & digitalt skapande
49. Värsta ämne?: matte
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: 
nja de vet jag inte alltså