last summerbreak

juni hände det inte så mycket egentligen,fester,umgicks med bästa vännerna och sånt. höjdpunkten var såklart bråvalla!! detta året var det sämre artister,men hade det roligare på campingen i år. fyfaan allt var verkligen såååå bra och ville verkligen tillbaka direkt jag satt mig i bilen påväg hem.
juli månad bestod av jobb och fester,den 16 åkte jag till magaluf med sophie och jennifer och hade det riktigt jävla kul!! vill verkligen tillbaka,saknar balkonghäng,förkröken och alla drinkar och solen verkligen. gjorde även min tredje tatuering. efter blev det mycket jobb och ännu mer fester.
augusti har också bestått utav fest,krogen,chillkvällar och jobb,verkligen inget speciellt men har verkligen haft bästa sommaren med bästa personerna.
vill tacka alla gamla och nya vänner för denna sommar,den har varit över mina förväntningar och ångrar inte en enda sekund!! ♥
Anonym

jaha så vi är inte vänner längre????? tack..

Svar: ???????????????????
tova löfgren

Anonym

vad är det du inte förstår?

Svar: vem e du?? haha
tova löfgren

Anonym

vem tror du själv?

Svar: men inte vet jag?? kan du skriva till mig eller
tova löfgren