en lista bror

10 saker jag tycker om:

justin

miin familj och vänner

chips

mjölk

sommar

donken

min mobil

hv71

tacos

musik

9 saker jag tycker mindre om:

att prata om döden

ormar

mörker

höjder

sova själv

att bita på naglarna

vara ensam

dåligt internet

när de är kallt

8 saker jag vill göra i framtiden:

träffa justin

flytta utomlands

gå på tomorrowland

gifta mig

resa jorden runt

få vältränad kropp

få körkort

ha snyggaste bilen

7 bloggar jag läser:

nninell.blogg.se

wonderwall.for.me

irmamolsa.blogg.se

isoldeerikssons.devote.se

nattstad.se/ellinurs

majabengtsson.devote.se

emilias.nu

6 bra filmer:

the fault in our stars

dear john

high school musical (alla)

believe movie

the last song

the impossible

5 platser jag tycker om att vara på:

liseberg

bråvalla

på en vattenskoter

i poolen

turkiet

4 saker jag är rädd för:

döden

bli lämnad

att va på höga höjder

gå i mörkret

3 saker jag ser fram emot:

studenten

rhodos

bråvalla

2 ord som stämmer in på mig:

snäll

bryrsig

1 sak ni inte visste om mig:

jag har slutat spela handboll & funderar på att börja i örebro eftersom jag saknar lagsporten.