Dag 1 — En bild på mig + 15 sanningar om mig

1. jag älskar mileys nya låt wrecking ball
2. jag är sjukt onöjd med min mage,kan stå och prata för mig själv om hur jävla äcklig den är och börjar typ gråta. haha töntN nr1:)
3. om jag somnar tidigt är jag tröttare på morgonen än vad jag är om jag somnar sent
4. jag har jävligt dåligt självförtroende
5. jag vågar inte prata inför klassen,inte ens räcka upp handen
6. jag har bytit mobil med isolde
7. är bara inne på facebook för att byta profilbild,kolla andras profilbilder & kolla inne på SB
8. jag skäms inte över att jag ÄLSKAR justin
9. jag ska snart till london
10. jag ska tatuera in "everything happens for a reason" om nån månad
11. jag har fått två jättebra nya vänner i min nya klass
12. jag älskar att lyssna på "depplåtar"
13. jag har börjat lyssna på cody simspon,snyggaste 97an;)
14. jag saknar en person så sjukt mycket & har gjort de i över 1 år nu":)"
15. jag har fått sååå himla bra vänner denna sommar♥